maandag 13 oktober 2014

Ik zie het al, u heeft een wat smalle voet...

Ik trok de net geleverde schoenen aan en dacht: No way! Ze zijn leuk, ze zijn mijn kleur, zitten lekker totdat ik de eerste stappen er mee neem. Voorin de schoen buigt het en meteen voel ik die knik/deuk op mijn tenen... Argh!!!! Ook met deze loop ik blaren binnen een kilometer. Dus terug naar Bever..
Dit maal een mannelijke verkoper. Ik trek mijn schoenen uit en wat zegt hij? "Oh ik zie het al, een wat smalle voet. U heeft de breedste schoen in categorie  B schoen aangeschaft" Oké, nu snap ik er echt geen hout meer van. Wel, geen, wel smalle voeten. Hij zegt andere schoenen aan te raden. "Nou, kom maar door met die schoenen!" Ik trek mijn jas uit en maak het me comfortabel. Hij is allervriendelijkst en vertelt meteen ook stukje geschiedenis van de merken van de schoenen die ik aan het passen ben. Ik neem dit keer nog meer tijd voor het passen, maar dat helpt niet. Twijfel twijfel en weer twijfelen... Keuzes. Gokken (wat kan gaan irriteren na 40 a 50 km?)
Ik kies.... Voor de stevigere. Eh nee de lichtere eh nee.. Voor de zachtste.. Ja, de zachtste..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten