zondag 5 oktober 2014

Nieuwe schoenen



Mijn Hanwags kunnen nog wel door, maar ik merk wel dat achter bij de hiel binnenkant het wat ruw wordt en meer van die kleinen dingen. Ik wil geen blaren lopen dus ben ik op zoek gegaan naar nieuwe schoenen. Ik heb er immers al de nodige kilometertjes mee gelopen en ook een berg mee beklommen (2,5 jaar oud). Dus ik vind dat ik met het vooruitzicht van nog vele wandeltochten wel nieuwe kon aan gaan schaffen. Natuurlijk zou ik het liefst zwart/paarse of donkerblauwe willen, maar ik heb een klein probleempje en dat is dat ik bijna niks pas omdat ik smalle voeten heb. Dus helaas weer bruine schoenen, maar deze zitten heel erg lekker (nu dat ik er nog 0 km mee heb gewandeld, misschien piep ik wel anders na 30 km of zo) omdat het goed aansluiten. Geen zooltjes nodig, zit meteen goed bij de hiel. En eerlijk gezegd vind ik deze bruine schoenen wel leuker dan de Hanwag schoenen Komende maand 2 wandeltochten met Rebecca gepland, dus ik kan ze uitproberen :D

Overigens vertelde de verkoper dat hij vond dat de Kilimanjaro pittiger was dan de tocht naar Basecamp mount Everest. Reden: Kili heeft een nacht heel stijl omhoog wandelen op summitdag en dat is naar Basecamp Everest niet. Ik dacht dat het andersom was, omdat ipv 1 berg je door de bergen loopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten