vrijdag 31 oktober 2014

Weer in de benen!


Vandaag maken Rebecca en ik een wat later start voor onze doen. Miscommunicatie met de ns maakt dat we pas rond 1 uur vertrekken van Baarn naar den dolder en nog door naar Soesterberg. Paleis nog even bewonderd onderweg dus even gezwaaid en natuurlijk kon de selfie niet uitblijven. Onderweg goede gesprekken. Niet alleen stand van zaken omtrent huis en de vorderingen daarin maar ook onze vakantieplannen wordt door ons besproken (ja dat lezen jullie goed :D *YAHOOOOO). Allemaal positieve dingen dus!!!!
Aansluitend heerlijke soep bij Marjon! Met een en al gezelligheid! Voor herhaling vatbaar.. 20 km in de benen, precies goed voor onderhoud van de spieren en voor mijn nieuwe schoenen testen. 1 blaartje is het resultaat.... Met mijn eigen zooltjes zal dat hopelijk niet meer gebeuren. Marjon: Bedankt! We zijn echter niet toegekomen aan de halloween horrorfilms... Maar daar verbaasde ik me ook niet over :D:D








Geen opmerkingen:

Een reactie posten