maandag 6 oktober 2014

Nee hoor, u heeft geen smalle voeten

Dit bedenk je toch niet. De nieuwe schoenen zitten bij de voor aan de voet wat strak. Ik durf het toch niet aan. Dus met Bever contact opgenomen en half maatje groter besteld, ze hadden in de winkel niet half maatje groter dus moest bij ander filiaal vandaan komen... Vandaag in goede doen. Ik ging immers mijn nieuwe schoenen ophalen (schoenen omruilen) Maar op moment dat ik de schoenen aan heb lijkt die ik had aangeschaft vorige week nog wel het beste van die 2. De dame die bij Bever werk kijkt wat bedenkelijk. De lengte vond ze bij die ik al heb beter. Oké, ik leg me er bij neer... Die ik al had die hou ik . Dus blij met mijn al reeds in bezitten schoenen hou ik ze meteen aan voor het inlopen. Ik ben nog maar net 20 meter uit de winkel of ik draaide me om terug de winkel in. Rechts drukt het tegen zijkant voet. Geloof me, ga er nog geen 1 kilometer blarenvrij op lopen...
Dus de dame die me net had geholpen bij Bever ziet me al terug komen en ziet het al aan me. Ze pakt een B schoen van de wand en zegt: trek deze maar aan.
Hemels, maar net half maatje te klein (bij afdaling zou ik net de voorkant raken met mijn tenen). Ze zegt: "u heeft geen smalle voeten mevrouw, wie u dat wijs heeft gemaakt... U heeft enkel smalle hielen...." Oké, nu kun je me echt opvegen.. Al 2,5 jaar denk ik lastig wandelschoenen te kunnen kopen. Moeilijk doen met zooltjes. Sjoppen op geschikt schoenen voor smalle voet. Zijn ze helemaal niet smal. LoL
Helemaal happy zonder nieuwe schoenen en met gewone voeten, enkel wat smalle hielen, loop ik de deur uit. In bestelling de volgende paar wandelschoenen..
*er zit paars in YaY*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten