donderdag 1 mei 2014

Groepsreis of individueel


Uiteraard weet ik dat het nog best ver in vooruitzicht is. 2e helft van 2015 is tot op heden de planning... Maar ik weet ook dat het eigenlijk zo voorbij is die tijd! Voordat ik het weet is Marielle terug in NL en dan vliegt de tijd terwijl we pogen zo vaak mogelijk lange afstanden te wandelen naast onze onregelmatige diensten...

Ik moet zeggen dat met z'n 2e op stap, samen een groep vormen, me wel erg beviel op de Kilimanjaro. De andere klimmers liepen ons vaak voorbij in een hoog tempo. Nou, pole pole hoor, rustig aan. Berg loopt heus niet weg (en je werkt daar hoogteziekte mee in de hand, te snel lopen)
Dus ik ben aan het googlen geslagen, want deze tocht wordt met name als groepsreis aangeboden
*eek* Dat gaan we dit keer dus ook niet doen! Zelfde redenen. Met een rustig tempo kom je een stuk verder.
Na wat googlewerk blijkt het eigenlijk best betaalbaar te zijn, individueel, als je het met een groepsreis prijs vergelijkt. Overigens wordt geadviseerd om te wandelen naar basecamp maart, april, mei, juni, en  september, oktober, november

En... er valt nog meer te doen in Nepal :D Toch maar eens kijken naar wat verlenging van de trip :D

*having fun*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten