woensdag 28 mei 2014

AB


Sinds vorig jaar ben ik behoorlijk gegroeid in de breedte ;) Niet gedacht dat ik de outdoor kleding weer moest kunnen passen, had namelijk niet gedacht dat ik nog eens zo een sportieve vakantie zou kiezen. Maar dat gaat dus wel gebeuren.  Vorige keer viel me op dat ik overal wel af viel in cm behalve mijn buik :( Dus ik ga er voor, een maand lang. Hoeft niet gespierd te worden, maar wat platter zou fijn zijn :D Ik start op 1 juni.  Jullie ook?
*1 juni: gestart. Gisteren heb ik bootcamp achtige oefeningen gehad, dat was een mooi aanloopje.. *auw*
*2 juni: nu al spierpijn en dan nog moeten beginnen. Toch doorgezet. Hoop dat het makkelijker wordt.
*3 juni: spierpijn is weg. Toch even snel tussen wakker worden en vertrekken voor sjoppen naar wandelbroeken even de oefeningen gedaan. Oke, het worden sets van 8, de sit ups... En dat vind ik al pittig..
*4 juni officieel een rustdag. Maar ik denk dat ik die skip om later als joker in te zetten. Dag 5 gedaan
*5 juni dag 6 gedaan. Niet makkelijk.. Maar wel gerust gesteld dat ik dit heb gehaald
*6 juni dag 7 gedaan. Gijssie is dolblij als ik de oefeningen ga doen. Gaat dan knuffelen en spinnen.
*7 juni dag 8 Rust... Voel nog niets
*8 juni dag 9 gedaan. Sweety hield mijn voeten vast. Lijkt toch makkelijker dan los. Minder last van rug. kom op.. door gaan. Vanaf vandaag geen sets van 8 meer, maar van 15.
*9 juni Samen met Gijssie de oefeningen gedaan.. Gijssie lag op mijn voeten bij de sit-ups.Ik doe sit ups en leg raise sets van 15 en crunch sets van 10. Is zo te behappen.
*10 juni. Dit keer keek Gijssie van een korte afstand wat ik allemaal aan het doen was. Crunch is OEF! Dag 11 gedaan
*11 Juni rustdag
*12 Juni 31 km gewandeld, even geen ab's
*13 Juni 31 km gewandeld, even geen ab's
*14 juni spierpijn! vooral 1 spier in mijn kuit. Even geen ab's
*15 juni Dag 13 gedaan, ik ga proberen in te halen :)
*16 juni Helaas begin ik last te krijgen van een beurs plekje door de sit-ups :( Maar wel doel gehaald
*17 Juni Dag 15 gedaan. Extra zacht dekentje voor mijn billen ;)  Wel trots dat ik zoveel kan inmiddels. Had ik een week geleden niet gedacht. Gijssie vind het geweldig. Blijft achter me staan bij de sit ups, dus genoodzaakt om niet helemaal neer te komen maar klein stukje boven de grond te blijven en weer omhoog. Pittiger, maar vind zijn aandeel geweldig
*18 Juni dag 16 rust
*23 juni dag 17 oef een paar dagen achter lopen... Komt doordat ik te veel dingen heb tegelijkertijd. 36 km gewandeld vond ik genoeg sport voor 2 dagen. Dag workshop was ook intensief. Inloopkast uitruimen ook een dingetje. Ik ga gewoon pogen weer bij te komen... Morgen 2 maal. In de ochtend en in de avond.
*24 juni dag 18 gedaan. Gijssie ondersteunde me met niet helemaal op de grond komen bij sit ups. En het strenge aankijken "doorgaan" Stuitje is naar plekje
*25 juni Rugklachten.... Helaas. Training stop. Maar ik ga dit gewoon nog een keer herhalen als mijn rug beter is. En misschien wel tegelijk met Marielle :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten