dinsdag 29 april 2014

Een wonder

Vroegah... Niet zo lang geleden... Dacht ik dat fietsen niks voor mij was. Ik kreeg heel snel last van mijn knieën en kwam dan niet veel verder. Maar na een juiste diagnose en een goede fysio advies ben ik afgelopen jaar zelfs ook gaan fietsen! (Na de berg beklimming voor de zekerheid... ) Korte stukjes steeds, maar het gaat heel erg goed! En dat met een vouwfiets!
Nu moesten we de box leeg halen voor verbouwing en wat zie ik tot mijn verbazing. Een super stoere mountainbike! Een heren model, dat wel. Maar dat is een kwestie van anders op en afstappen...
Meteen naar de fietsenmaker gebracht. Ding heeft meer dan 7 jaar stil gestaan... Toe aan een onderhoudsbeurtje en wat aanpassingen voor mij. Zoals een spatbord voor en achter, een standaard , andere banden voor on the road en ja zeker: verlichting! Helemaal hip.. ik ben klaar voor lange afstanden fietsen :D Uiteraard om de spieren te trainen.
Dus dat wordt trappen lopen, wandelen, helling lopen, hardlopen, zumba fitness en fietsen....

2 opmerkingen: