maandag 19 mei 2014

bergje op, bergje af Pfffff


Zijn het heuvels of zijn het bergen? Wiki is al niet duidelijk. Nou het voelt als bergen als ik omhoog probeer te komen met hardlopen, dus ik noem ze gewoon bergen ;) Het was eigenlijk te warm zo begin van de middag, dat hielp ook al niet. 4,3 km gelopen en niet aan 1 stuk door.. Bergje op was me toch te intensief om dat lang vol te houden. Maar dan had ik tenminste tijd voor foto's maken ;) Wel ben ik dit keer iets verder van het huisje gegaan, ook klein stukje bos in. Maar heel snel maar weer uit. Dacht even dat het zomaar het "bos van roodkapje"kon zijn... Wacht, dan zijn er ook wolven....Heb erg genoten van deze run.

Overigens van eergisteren heb ik wel een beetje spierpijn aan overgehouden. Vooral 1 spiertje in mijn bovenbeen die zijn aanwezigheid wilde benadrukken. LoL

Geen opmerkingen:

Een reactie posten