vrijdag 1 augustus 2014

Bootcamp

Vandaag de dag van confrontatie. Ik ben 20 min onderweg naar Bootcamp op mijn vouwfietsje via AH om daar nog even ontbijt te scoren gok ik. Met onderweg nog een banaan naar binnen proppend realiseer ik me ineens dat ik de verkeerde park in gedachte had en komt er nog 5 min fietsen bij. Dus ik kom net op tijd aangefietst. Een groep van 14 zijn we vandaag, ze zijn wel allemaal een jaartje of 10 jonger dan ik. Maar dat drukt de pret niet.

Van conditietraining door naar krachttraining weer naar conditie etc. En dan ook nog gecombineerd van kracht en conditietraining. En dan blij zijn als je een stukkie mag hardlopen, dan kun je namelijk even op adem komen. Oke, bootcamp is goed voor me.
Mijn techniek zit er al redelijk in en basisconditie valt niet tegen. Kan absoluut wel verbeterd worden. Als ik even vrolijk mee huppel als de rest dan denk ik dat ik een goede conditie heb. Dus er valt nog wat werk te verrichten... Morgen spierpijn...

*notitie van dag later: Auw. Geheel tegen verwachting in vallen mijn benen mee, maar mijn schouders, buik, rug en billen...*
*notitie nog een dag later: Auw. Mijn schouders waren het er echt niet mee eens!
Foto niet van de dag zelf, maar van FB pagina van the bootcamp club. 

2 opmerkingen:

  1. Super heb je wel mooi ff gedaan :) ondanks de pijn achteraf... Zoals ik zei, doe graag een keer met je mee :S

    BeantwoordenVerwijderen