zondag 17 augustus 2014

Bijzonder

Foto uit archief... 2 jaar geleden 
Voor mij blijft het bijzonder om 10 km  te hardlopen op een of andere manier. Van de week vroeg ik aan mijn moeder of ze een keer in oktober me op wilde wachten in Hilversum omdat ik die route een keer wil gaan hardlopen. Jeetje, ik kan me herinneren dat zij en ik voor het eerst 15 km wandeling route Hilversum liepen 2 jaar geleden. Geloof dat ik ook acuut voetencrème heb gekocht die dag voor verlichting voor de voetjes. Nu heb ik dus het plan om die 15 km te gaan hardlopen **slik**

Maar daar moet ik wel wat voor doen! Eerst netjes de 10 km kunnen lopen en dan weer uitbreiden. Dus vandaag heb ik weer een 10 km gedaan en pace ietsjes onder de 7 gebleven. Ik ben trots op mezelf!
Overigens eerste keer met sugar skull pullover gelopen, zit heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten