vrijdag 6 maart 2015

Maarssen-Utrecht wandelroute van 23 km

Het blijft niet mijn hobby om vroeg op te staan. Zo ontwakend uit mijn slaap vraag ik me toch af wat voor een raar geluidje dat was.. "oh ja, mijn wekker" Dit keer realiseer ik me wel dat de wekker goed ingesteld staat..  Sweety loopt voor de zekerheid nog even langs me om te checken of ik echt uit bed ben.. 
Blaar en drukplekken (hoog risico op blaren) met compeed beplakt en als ik mijn schoenen aan trek denk ik: "Oh, dat is best te doen"
Op naar Maarssen. Wel denk ik even dat de NS weer lekkere vertraging gaat geven, maar ik heb een vertraagde trein en daardoor ben ik eigenlijk best vlot. Komt goed uit, kan ik nog net even ontbijt en koffie scoren!
Rebecca heeft iets vertraging, maar even samen koffie leuten voordat we een aansluiting hebben is een relaxte start van de dag.  Toch een beetje een vreemd gevoel. Maarssen, daar waar ik even heb gewoond... Het is toch wel veranderd in iets van 15 jaar tijd. Maar veelal kan ik gewoon op geheugen nog lopen :) Bij slot zuilen ben ik even in de war, leek in eerste instantie op Haarzuilen, maar ik zie ineens de kleine tuin en daarna het dorpje en dan besef ik dat het een andere slot is. Ahja, kom er ook niet dagelijks.. Vond het wel al te dicht bij huis LoL Maar vorig jaar natuurlijk wel hier geweest met huwelijk van collega van Dre..
Muntthee. Water met een takje...
Het is een echte home run. En zo voelt het ook. We hoeven veeeel minder op de papieren te kijken dan gisteren. Oke, zo nu en dan wel even checken. Pak zo nu en dan net een ander straatje, maar zijn geen schokkende veranderingen. Eigenlijk is het ook leuk om zo in de achtertuin van Overvecht beetje te wandelen. We lopen dan ook in totaal 23 km vandaag. Ietsjes minder dan gisteren, maar we moeten ook een beetje zuinig zijn op ons zelf. De opbouw naar de 50*4 is begonnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten