woensdag 10 september 2014

Ik was het zat

Ik heb begin dit jaar een Nike horloge aangeschaft voor het hardlopen. Nu is het geval dat ik steeds problemen heb met dat ding. Vanaf dag 1... of ik kan de site van Nike niet bereiken dagen of ik krijg geen verbinding met satelliet of dat ding valt gewoon uit waarschijnlijk omdat ie niet tegen een regenbuitje kon... En afgelopen dagen was de site weerniet in orde, ik had afgelopen jaar 0.0 km hardlopen op de teller staan terwijl dat eerder 300 moest zijn. Mail gestuurd naar Nike, overigens wel een hele nette mail terug gekregen en ze hebben het gefikst. Maar ik was het eigenlijk al meer dan zat. Het ontnam mijn plezier.

Dus ik heb een andere aangeschaft :D TomTom watch multi sport Cardio. *Happy happy*. Eentje met een hartslagmeter. Dus nu kan ik op hartslag gaan trainen. Mja, weet niet of dat wat voor me is, maar goed, ik ga het proberen ;) Misschien wordt ik een keertje wat sneller ;) Hij zit al beter dan de Nike horlogeband!
Thnx Eric voor de review, trok me net over de streep, ik was weer eens aan het twijfelen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten