maandag 13 juli 2015

trainen met zooltjes

Vol goede moed begin ik op maandag ochtend aan de wandeling. Planning: 30 km. Route: Van huis naar Hilversum en weer terug naar huis. Het zou een beetje gaan regenen...
Ik heb met Kitty afgesproken, ze wacht me op bij Hilversum. Dit is een goede motivatie om op tijd te lopen. Dus ik hou mijn tempo er goed in. Maar het regent... En het blijft regenen. Bij de koffiestop bij de tankstation op de route vraag ik de dame achter de kassa om een vuilniszak om te gebruiken als poncho. Die heeft ze :) Inmiddels regent het harder.. Om vervolgens weer te gaan miezeren. Maar ik zit op een tijdsschema dus ik loop door. De zooltjes, dat is echt wennen. Al 2 weken aan gehad, maar het blijft vreemd aan voelen. Ik loop wel lekker snel maar bij Hilversum voel ik ineens een probleem.
Een groot probleem. Mijn voeten zijn nat. Niet een beetje vochtig van transpiratie, maar echt nat. En dat mag niet met deze schoenen. Ik tref Kitty bij Starbucks en tot mijn spijt moet ik de training op stop zetten na maar 15 km. De schoenen zijn door en door nat en natste deel zit voor bij de tenen. Ze zijn dus lek de schoenen. Om geen schade aan mijn voeten te lopen stop ik en ga ik dezelfde dag nog naar Bever om het te laten zien en om advies/oplossing te krijgen.
Kitty en ik gaan gezellig samen lunchen :)

Bever had maar 1 oplossing, omruilen voor nieuwe schoenen. (de gore tex is beschadigd
) Maar ze waren niet op voorraad. Sterker nog, ze hadden nog maar 1 paar... In het magazijn, maar wel mijn maat. Dus deze besteld.. En ze waren ook op tijd binnen. Bever bedankt!! Ik kon ze niet meer inlopen, maar ik had al ervaren dat bij de Solomons dat niet hoefde, het inlopen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten