zondag 5 april 2015

27 km Huizen


Even op bezoek bij Marielle. Ja, een perfecte moment om ook even te trainen. Ze is namelijk wat verder weg gaan wonen. 27 km... Dat klinkt als een goede training voor mij en dus om 8:15 vertrek ik naar Huizen. Mijn manneke slaapt nog, ik sneak het huis uit. Zo schijnt volop. Het is echter nog wel koud in de schaduw of als er wat wind is. Route is de eerste 15 km makkelijk. Gewoon naar Hilversum lopen. Dat moet met 3 uur kunnen en dan een koffiestop. Dat beloof ik mezelf. Alleen in Hilversum aangekomen is er niets open. Het is dan ook 10:45 en eerste paasdag. Dat helpt niet... Geen koffie, even een momentje zitten, schoenveters nog iets aan trekken en thuisfront en Marielle berichten dat ik net over de helft ben ;)
Weet je wat Marielle tegen me zegt? Dat ze bitterballen hebben en koffie. Nou, dat werkt goed als motivatie. Snel weer in de benen en dan door naar onbekende route. Loop ik Laren binnen herken ik ineens een cafetje waar ik eerder ben geweest. Helemaal blij, hij is namelijk open. Aangezien koffie toch een soort diesel is voor me besluit ik toch even te stoppen. Niet lang, snel verder..

In Blaricum wordt ik getackeld door een ijssalon... Oke, 1 bolletje dan... ;) Bij Huizen zie ik een bordje met " welkom in Blaricum" Ik dacht toch echt dat ik dat al achter me had.. Maar na een klein kilometertje zie ik het bord van Huizen. Opgelucht wordt het tijd om kaart erbij te pakken (foon) en zo de laatste paar km te lopen. Sweety en ik arriveren 2 min na elkaar! Bizar goede timing dus. Bij Marielle genoten van de bitterballen! Moet zeggen dat zo een stuk alleen lopen wel saai is. Mis dan toch wel mijn wandelmaatje... Maar we kunnen niet altijd samen trainen... En de Nijmeegse komt toch best snel dichterbij...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten